Opis forum
Kage ustalcie to jakich technik je dodac:D
Kopiuje to z innych stron.
Fuuton, Tatsumaki no Jutsu
Jest to poprostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze.
Ranga: A
Dai Kamaitachi no Jutsu
By użyć tej techniki trzeba mieć specjalny wachlarz i dosyć dużo siły. Przy jego pomocy można wytworzyć bardzo silny wiatr, który przecina wszystko co spotka na swej drodze.
Ranga: B
Boefuu Senpuu no Jutsu
Jest to technika wymagająca co najmniej dwóch osób. Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i niszczą wszystko w zasięgu 200 metrów.
ranga: a
Fuuton, Mugen Sajin Daitoppa
Użytkownik techniki zbiera powietrze w płucach i wypuszcza je z gigantyczną siłą. Może być używane tylko przez summony.
Koszt Chakry: 80
Technika Informacyjna
Fuuton, Renkuudan
Summon zbiera powietrze w płucach, mieszając je ze swoją chakrą. Następnie wypuszcza je, tworząc dosyć potężny podmuch wiatru.
Koszt Chakry: 90
Technika Informacyjna
Senmoufuu
Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej sie podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi.
Ranga: B
Kumo Kaze no Jutsu
Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę w środku.
Ranga: B
Kaze no Yoroi
Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły.
Ranga: B
FUUTON:
DAITOPPA:
Ranga techniki: C
Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.
BOEFUU SENPUU NO JUTSU:
Ranga techniki: B
Jest to technika wymagająca co najmniej dwóch osób. Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i niszczą wszystko w zasięgu 200 metrów.
DAI KAMAITACHI NO JUTSU:
Ranga techniki: B
Do wykonania tego jutsu Temari potrzebny jest wachlarz. Przy jego pomocy wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy. Temari dzięki tej technice może się uchronić i zarazem atakować.
KAMAITACHI:
Ranga techniki: C
Jutsu wykonywane za pomocą wachlarza. Dość mocnym machnięciem ninja wypuszcza prawie, że huragan na swojego przeciwnika.
KAZE NO YAIBA:
Ranga techniki: D
Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.
KAZE NO YOROI:
Ranga techniki: B
Temari używała tego jutsu tylko w ciężkich chwilach. Unosiła swój wachlarz do góry, następnie pojawiły się czarne chmury i po chwili znikały. Miało to na celu odwrócenie uwagi. Lecz tuż po kilku chwilkach, z góry na przeciwnika spadało bardzo silne tornado.
FUUSAJIN:
Ranga techniki: C
Jest to technika żywiołu powietrza. Dzięki potężnemu wachlarzowi Temari wytwarza ogromny podmuch wiatru. Na dodatek nie jest to zwykły powiew. Połączony jest on z elementami kurzu, który później może posłużyć jako zastawiona pułapka na oponenta. Na pierwszy rzut oka pył, który wydziela się wraz z wiatrem nie widoczny.
KAZE KIRI:
Ranga techniki: C
Tego jutsu używała Kyaku, jedna z osób które porwały Matsui. Przy pomocy swoich mieczach, tworzyła bardzo ostry podmuch powietrza, który neutralizował inne ataki typu Fuuton.
KAZE FURAI:
Ranga techniki: B
Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr. Prędkość latania zależy od naszej kontroli chakry.
FUUTON: MUGEN SANJIN DAITOPPA:
Ranga techniki: A
Technika żywiołu powietrza. Pierwszy raz widzimy ją w starciu Gaary z Naruto. Jutsu wykonywane przez piaskowego chłopca pod postacią Shuukaku. Dzięki temu Gaara ma ogromną pojemność płuc przy czym w środku może skumulować ogromną ilość powietrza. Później z łatwością wyrzuca je z siebie i kieruje w stronę przeciwnika. W ten sposób z łatwością unika nadchodzącego ataku.
FUUTON: RENKUUDAN:
Ranga techniki: A
Wietrzny odpowiednik Teppoudamy. Używający zbiera powietrze w swoim żołdaku, mieszając przy tym je ze swą chakrą, po czym wyrzuca je z siebie z dużą siłą, nadając mu jednocześnie olbrzymią prędkość. Tak skondensowane powietrze trafia przeciwnika praktycznie miażdżąc go na miejscu. Podobnie jak w przypadku Teppoudamy, może być wykonywana tylko przez duże stworzenia.
SENMOUFUU:
Ranga techniki: B
Jedna z technik wiatru. Używała go Kyaku, jedna z tych, którzy co porwali Matsuriego. Brała ona swoje 2 miecze, brała zamach, a następnie machnęła nimi przed sobą. Tworzył się wówczas wielki wiatr, siłą równy Dai Kamaitachi no Jutsu.
Offline
hmm dodam zaraz
Offline