Techniki poziomu pierwszego Mushi Bunshin no jutsu - technik polega na Uformowaniu z robaków klona, który wyglada tak samo jak Pierwowzór.ze względu na duż± ilo¶ć robaków potrzebn± do utworzenia takiego klona, można ich zrobic zaledwie 3. Klony te s± podatne na ogień. Chakra za klona: 1000
Mushi no Tate - Technika polega na zebraniu owadów i stworzeniu z nich ¶ciany, która chroni przed słabymi jak i silnymi jutsu (poza Katon). Chakra za stworznie tarczy: 2000
Mushi Supaiku no jutsu - Technika polega na podłożeniu przeciwnikowi samicy owada, dzięki czemu gdy przeciwnik się ukryje, można wyslać samce, aby znaleĽć wroga.
Techniki poziomu drugiego
Mushi Satsu no jutsu - technika polega na skumulowaniu wielkiej chmary robaków i wysłanie ich prosto na przeciwnika. Chmary tej nie da się praktycznie unikn±ć, jedynie osoby z jutsu typu katon mog± się uchronić przed ni±. Chmara atakuje rpzeciwnika i zabija go prawie odrazu. Gdy już robaki otocza wroga, nie ma szans na ucieczkę. Chakra: 5000
|