Każdy walczący gracz posiada statystyki w swojej sygnaturze. Ma to na celu pokazanie, jak silny w czym jest dany gracz, przez co można ocenić czy udało mu się zrobić daną rzecz w walce. Statystyki dzielą się na: Celność - brana pod uwagę podczas używania jutsu zasięgowych, jak i podczas rzutu bronią miotaną. Zręczność - brana pod uwagę podczas ataku bronią białą. Szybkość - Brana pod uwagę kiedy osoba wykonuje wile rzeczy podczas tury baz aby porównać czy udało się jej zrobić coś w danym okresie czasu. Reakcja - Brana pod uwagę podczas unikania ciosów lub ataków ze strony przeciwnika. Siła - Brana pod uwagę gdy osoba chce zabić przeciwnika bronią. Określa się wtedy silę uderzenia przez co wiadomo czy uderzenie daną bronią zbaiło Wytrzymałość - Brana pod uwagę podczas obrony lub oberwaniu daną techniką lub bronią.
Gdy Dana statystyka przekroczy liczbę 80 - należy ją zaznaczyć na czerowono. Oznacza to że Gracz w danej statystyce jest Nadnaturalnie uzdolniony. Na przykład: Gdy szybkość jest powyżej 80, podczas biegu przeciwnik może być nie widoczny gołym okiem.
Na początku gry gracz dostaje dla każdej statystyki po 5 punktów, jednak każda ranga dostaje dodatkowe punkty, które można losow przydzielać aby ulepszyć statysyki, które chce się rozwijać
Przykład:
Student Akademii (20 ptk do rozdania dodatkowo): Celność :5 +10 Zręczność :5 +2 Szybkość :5 +6 Reakcja :5 Siła :5 +1 Wytrzymałość :5 +1
|