Freak - 2009-08-25 23:19:45 |
Tutaj zgłasza się prośbę o wstawienie sygnatury. Jeżeli jescze nie wiesz o co chodzi - warto przeczytać te wątki: Początek ! oraz System Statystyk
Gdy już przeczytacie wątki podane w wątkach powyżej będziecie mniej więcej wiedzieć jak stworzyć sygnę. Tu zamieszczam przykład Prośby o sygnature:
Spoiler: Jutsu: Bunshin no jutsu Jouro senbon Kawarimi no jutsu
Przedmiot ze sklepiku : katana Umiejętność początkowa : Zlodziej
Celność 5 +5 Zręczność 5 Szybkość 5 +5 Reakcja 5 +5 Siła 5 +3 Wytrzymalość 5 +2
|
Zgietu - 2009-08-28 15:38:21 |
Jutsu: Bunshin no jutsu Gijyuu Shikyaku no Jutsu Kawarimi no jutsu
Przedmiot ze sklepiku : katana Umiejętność początkowa : Złość Celność 5 +4 Zręczność 5 Szybkość 5 +7 Reakcja 5 +1 Siła 5 +5 Wytrzymalość 5 +3
|
Freak - 2009-08-28 16:17:45 |
Zrobione ;) Miłej gry.
|
Zgietu - 2009-08-28 16:43:33 |
Dzięki:) na pewno będzie miła:D
|
Supreme - 2009-08-29 11:48:51 |
Jutsu: Katon: Gōkakyū no Jutsu(2000) Bunshin no Jutsu(100/1) Gijyuu Shikyaku no Jutsu(2000)
Przedmiot ze sklepiku : Katana Umiejętność początkowa : Wola Walki
Celność 5 +3 Zręczność 5+3 Szybkość 5 +3 Reakcja 5 +3 Siła 5 +4 Wytrzymalość 5 +4
|
Shisas - 2009-08-29 14:08:59 |
Jutsu: Kawarimi no Jutsu (2 000/4 000) Katon: Hōsenka no Jutsu (500) Suiton: Hahonryū (2 500)
Przedmiot ze sklepiku: Ciężarki Umiejętność początkowa: Demon Szybkości
Celność 3 Zręczność 2 Szybkość 0 (+ 20) (+ 15) Reakcja 5 Siła 5 Wytrzymałość 5
|
Freak - 2009-08-29 14:30:26 |
Zrobione ;P
|
Temari-san - 2009-08-29 16:55:35 |
Jutsu początkowe: Katon: Karyuu Endan Katon: Gokakyu no jutsu Katon: Hosenka no jutsu Umiejętność początkowa: Regeneracja chakry lvl 1 Broń ze sklepiku: Katana
Statystyki: Celność: 5 + 6 Zręczność: 5 + 5 Szybkość: 5 + 2 Reakcja: 5 + 4 Siła: 5 +3 Wytrzymałość: 5
|
Taketsu - 2009-08-29 21:32:37 |
Gotowe i życzę miłej gry :)
|
Raikage - 2010-02-03 21:26:53 |
Jutsu: Bunshin no jutsu Jouro senbon Kawarimi no jutsu
Przedmiot ze sklepiku : katana Umiejętność początkowa : Ninjutsu
Celność 4+3 Zręczność 5 Szybkość 5 +5 Reakcja 5 +2 Siła 5 +5 Wytrzymalość 5 +5
|